Kızlar merhaba bugün doktora gittim 5+5 haftalığız keseyi gördük bebeği görmek için haftaya tekrar çağırdı kese boyutun gayet güzel dedi folik asit başlamamı önerdi siz hamilelikte kullandınızmı kullandıysanız hangi folik asit kullandınız benim 2. Gebeliğim ama ilk gebeliğimde kullandınmmı hatırlamıyorum hiç