Merhaba kızlar, bugün ilk kontrolüme gittim, 5+5 gebeyim, doktor henüz bebeği göremedi ve kalp atışını duyamadık, 1 hafta sonra tekrar gideceğim. Doktor kistim olduğunu ve ileride stres ve üzüntüye bağlı büyüyebileceğini ve sorun oluşturabileceğini söyledi. Benim gibi gebelikte kist durumu yaşayan var mı? İlerde sorun çıkarır mı?