Nisa_akar amin inşallah canım bende 10+5 haftalık oldum.Bebişin keseye yerleşim yerine göre bakılıyor genelde tabi sadece tahminden ibaret bunlar bebişin kafası sol taraftaysa kız sağ taraftaysa erkek olarak yorumlanıyor.Bende az önce çıktım kontrolden önce kız hissediyordum hatta çevremde 8 kişi birden ultrasona belirtilere göre kız dedi erkek diyen yok ama az önce aldığım resimlerden sonra erkek hissetmeye başladım😂