Tomriscvn
Devlette çok almışlardı. Canımı yakmıştı açıkçası.
Bişey de çıkmadı sonuçta.
Yine aynı sorunla bu defa özele gittim.
Doktora söyledim parça aldılar diye. Doktor karşı çıktı buna. Senin yaşın genç, çocukta istiyorsun ben parça almayı önermiyorum dedi.
Parça almak yerine ilaç verdi öyle geçti sorunum.