Aylinkk Kızlaf merhaba, Reglim 5 gun gecikti idrar testi yaptim silik çizgi var 2 gun arayla tekrar denedim hala silik çıkıyor ve tahminlerime göre 4 hafta 3 gunluk hamileyim. Testte hala silik çıkması normal mi ?
SuEr_Tu1512 Evet normal canım benim bat 24 şubattı. 18,19 ve 21 şubat test yaptım hepsinde silik çıktı. Şuan 5+6 haftalık hamileyim 🥰
Aylinkk SuEr_Tu1512 Daha önce bir düşüğüm var çok endişeleniyorum 🥺 henüz doktora gitmedim ne zaman gitmeliyim
SuEr_Tu1512 Aylinkk 5+3ken gittim keseyi görebildim. 10-14 gün sonra tekrar gel dedi 7+2ye denk gelicek sanırım benimki. Bence sende 6 haftalıkken falan gitmelisin☺️
poyrazmom_ Aylinkk normal canım silik çıkması düşüğün olduğu için hemen gitmelisin canım ona göre tedavi uygulanıyor keseyi göremesende başlaman gereken ilaçlar olabilir ben de yaşadım aynı şeyi
Aylinkk Teşekkür ederim kızlar 🫧 bir suru bilgi var ve birden içime bir korku düştü cevapladığınız için çok sağolun🦋