Mrvemr3449 Kızlar dün doğum yaptım ama sütüm henüz dolmadı çok az. Arttıracak ne yiyebilirim memnun kaldığınız ne oldu lütfen acil yorumlarmısınız
esrasavas Mrvemr3449 bol bol su iç canım Bn incir uyutmasi yapmıştım gerçekten faydası oldu bana rezene içebilirsin
Gzde4507 Mrvemr3449 bnde sezeryan oldum sütüm hemn gelmedi. Ebeler erken olduğu için ve sancı çekmediğin için dediler. Bol bol su içtim masaj yaptım iki göğsüme de. Sıcak suyla duş aldım.4.günü göğüs pompası aldım mochinin manuel vakumlu onunla geldi.(öncesinde normal manuel göğüs pompası almıştım ama gelmemişti onda vakum azdı diye sanırım). Kuru yemiş yiyin bol bol su için 3-4 litre. Meyve falan tüketin pekmezli su için (doğal pekmez olursa daha iyi olur)
Glhayat_54 Rezene cayı,Bulgur, boza ,yeşillik,helva, soğan aklıma gelenler bunlar bol süt yapar ve sütün kalitesini artırır ama gazda yapabilir yedikleriniz ve bolca su tüketin. Su içtiğinizde göğüslerinizin dolduğunu hissedecekseniz.
zmz5857 Mrvemr3449 kesinlikle en başta sütüm artsın diye düşünmedim. En önemlisi su ve uyku. Ayrıca da stres ve üzüntü en büyük düşman pozitif düşünmeye çalışın her konuda. Sonrasında bebeğe gaz yapıyor biraz ama bulgur çok güzel arttırıyor sütü. Onun dışında ben hiç sütümü arttırmaya çalışmadım ilk çocuğumu 25 aylıkken kendim kestim şimdi taze anneyim🥲emzirmeye devam ediyorum. Sütüm de 3. Günden sonra ancak dolmaya başladı ikisinde de ❤️
aycinelizsmom Mrvemr3449 su tüketimine dikkat et en az 2 litre su içmeye çalış, kuru kayısı hurma dut kurusu, incir vs hoşaf yapıp iç, yeşillik ye bol bol ve dinlenme canım. Uyuman lazım
Asli54 Mrvemr3449 3 günden önce zaten öyle aman aman olmuyor duş cok iyi geliyor Ve lactamil çay veya tozu var bestlak cok iyi en iyisi boll su