Kızlar merhaba 38+2 günlük hamileyim 2 saattir sürekli olarak değil ama arada damla damla su geliyor pijamamı değiştiriyorum tekrardan bir ıslaklık hissediyorum, ne bir sancım var ne de bir kasılmam. Yarın kontrolüm var beklemeli miyim yoksa hastaneye gitmeli miyim?