Selam canım dostlar 🥹 23+1 deyiz 18. Haftadan beri bebeğimi hissediyorum düzenli olarak sağ alt tarafımda başını hissediyordum doktorumun dediğine göre ama artık ordan hissetmemeye başladım göbek deliğimin altında hissediyorum yani hissettiğimi düşünüyorum en azından ama önceden elimi koyunca bile hissederdim şimdi varla yok arasında bu durumdan tedirgin olmalı mıyım yaşayan var mı beni bilgilendirebilir misiniz🥹🥹💙