Merhabalar benim annem Rahim kanseri 6 aydan beri kemoterapi alıyor. Annem 50 yaşında 3 kardeşiz büyük bir tümor varmış rahiminde yaklaşık 10 kg diye bilirim ve hiçbir belirtisi yoktu çok sinsice ilerlemiş birden rahatsızlandı acile götürdük sonra öğrendik ki kanser. Ve kötü huylu çıktı. Rahmini aldılar bağırsaklarının bir kısmına yayılmıştı. Kalın bağırsağından da belli bir cm kesip bağladılar. Çok zor bir süreçti. Kemoterapi zaten Rabbim kimseye yaşatmasın. Ama eğer yayılma durumu varsa kötü huyluysa Rahmin alınması temizlenmesi çok önemli sonra nüksetmemesi açısından. Ama onu doktorlar daha iyi bilir tabiki. Çocuğuda varmış çok şükür doktoruna sorabilir Rahmin tamamını aldırmam daha mı iyi olur ne önerirsiniz diye bence yönlendirme yapacaklardır. Rabbim şifa versin inşallah.