1gebeshanim kesinlikle alınmalı çünkü kim olursa olsun şakır şakır süt gelmez kimseden bebek doymaz inanın bana çok pişman oldum ben ilkinde almadığım için tecrübeslizliğime verdim ama bunda bir paket mama bir termos sıcak su ve beslenme hortumu götürücem biberona hazırlayıp hortumla memeden vericem ki hem beslensin hem biberona alışmasın