Babyyyy15 canım annemde xiomi s20plus var ben çok araştırarak almıstım ya bu modeli al yada roborock s8 sonic maddiyatına baglı yani birazcıkda.Q7 Q8 lerde güzel roborcok ama su haznesi ve toz haznesi birleşik öyle sevmediğim için dediklerim daha mantıklı 5 sene önce viomi v3 almıstım bende onu değiştirip bunlardan birini alıcam.Robotumdan memnunum ama yeni cıkanların çekim gücleri daha iyi oldugu için