Mervehilal Merhabalar. 28+4 haftadayım. Grip oldum crp yüksek çıktı. Öksürük var ve karnımın sağ tarafı yırtılırcasına acıyo öksürürken. Böyle bi durum yaşayan var mı
zeydalp Mervehilal bende 33. Haftamda böyle oldum öksürükten sol tarafım hep ağrıdı öksürük geçene kadar böyle maalesef. Ben öksürürken karnımı sıkı sıkı tutuyordum ama organlar her türlü sarsılıyor içerde rabbim şifa versin inşallah bian önce iyileşirsin