MiranMomy Kızlar bir şey sormak istiyorum 12 haftalık hamileyim ve biraz yürüsem bir odadan bir odaya geçip uzansam falan nefes nefese kalıyorum durduk yere. Bunu yaşayan oldu mu? Bebek de henüz büyük değil ki neden böyle oluyor anlamadım
biranne_birbebek MiranMomy benim de o haftalarda oluyordu. Oturduğum yerden kalksam bile kalbim çarpıyordu. Ben hem kadın doğumla hem kardiyolojiyle görüşmüştüm. Siz de her ihtimale karşı doktorla görüşün. Benimki çok şükür düzeldi 20 hafta sonrası. şu anda da oluyor bazen ama o şekilde değil😊
dunnobeck MiranMomy gebelikte normal olduğunu biliyorum, kötü bir şey olduğunu düşünmediğim için doktoruma söylemedim açıkçası. Tansiyonum da normal düzeyde. Yarın randevum var sorayım
MiranMomy dunnobeck bana da söylerseniz çok mutlu olurum özellikle gebeliğin başında böyle olduğunuzu belirtin çünkü benim bildiğim Ağırlaştıktan sonra yaşanabiliyor
SudeNazz9 MiranMomy ben de ilk haftalardan beri zorlaniyodum, simdi daha da artti , Dr a sordum normal dedi, kalp ve tansiyona bakildi ama hala nefes nefeseyim. Dr hamilelikte olabilir normal dedi
dunnobeck MiranMomy Evet sordum ama ilk haftalarda da olduğunu eklemeyi unuttum. Normal olduğunu söyledi
Me_liike MiranMomy 15 haftadayim bende de aynı bir sokağı zor yürüyorum evde iş yapamıyorum eşim sağolsun hep yardım ediyor
Busra2013 MiranMomy nbiraz gec goruyorum ama bende 14+5 haftaligim bendede surekli carpinti var nefes nefeseyim daraliyorum iki is yapsam otursam nefes gelmio sizin suan nasil duzeldinizmj 1 ay olmus
Sultansultis ben de 12+4üm şu an ve aynı sorunu yaşıyorum oysa çok da zayıfım sadece kilolularda olur sanıyodum, kalple ilgili bi problemim de yok ama midem doluyken nefes nefese daha çok kaldığımı fark ettim