Herkese merhaba 32+6 haftalık hamileyim her kontrolde idrarda protein varmı diye bakılıyor idrar temiz çıkıyor çok şükür ilaç kullanıyorum doktor 3 adete çıkardı ama tansiyonum bu aralar tekrar 14 çıkmaya başladı daha 14 cok nadir görürdüm ve dinlenince 5 dakika sonra 13 çıkardı daha 1 hafta önce bakıldı idrarda proteine ve ödem filan yok tuzlu da yemiyorum ne yapmam lazım sizce ?