Reginaphalange1 Merhabalar hanimlar, bugun ikili tarama testi icin hastaneye gittim ama doktor su an bebegin pozisyonu goruntulemeye uygun degil dedi. Basina boyle bir sey gelen var mi daha once? Ve sonrasinda nasil yaptirabildiniz testi
bbety Reginaphalange1 canım selam ben dün özele gittim doktor uzun uzun uğraştı pozisyonu yakalamak için. Devlette mümkün değil öyle 15 dk uğraşmazlar, imkanın varsa özele git strese sokma kendini. Ama devletse de öğle saatlerinde tok karna çikolata filan ye, öksür hareketlenir
Berrakk39999 Reginaphalange1 bize de pozisyonu uygun değil dedi özele gittiğim için yarım saat uğraştı öyle aldı ölçümleri devlette üstünde durmamışlardır
Burcutku Reginaphalange1 Reginaphalange1 canım benım doktorumda göremedi çikolata ye alt kat ultrosyona git dıye barkod verıp oraya yönlendırdı çıkolata yedim biraz yürüdüm ultrason da hemen gördü doktor sonuçta kendı doktoruma yansımıştı🌸
Reginaphalange1 Kizlar basina gelen yok mu? Herkes bebisinin ikili tarama sonucunu tek seferde ogrendi miii
Esiilaa kan alıyorlar sizden 1 tüp birde bebeğin ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyorlar kendini kapayıp göstermemiş olablr belki ve devlete gittiyseniz çok uğraşmamıslardır göstermedi diyip Kapatmıslardır sonra gelin diye
Reginaphalange1 Esiilaa evet biraz oyle oldu, pozisyonu net gormeye uygun degil su an deyip kapattilar ultrasonu
Esiilaa Reginaphalange1 devlette öyle maalesef:( özelde olsa kalk biraz bişeyler ye yürü vs diyip tekrar deneniyor ama devletlerim vakti pek yok ama ikili test zamanınızı geçirmeden terkrar randevu alın siz zamanınız geçmesin tok karma çikolata muz vişne suyu gibi şeyler tüketip deneyin ben genelde öyle yapıyorum kıpır kıpır hep
bbety Ben de dün aynı şeyi yaşadım yüzüstü yatıyor bu şekilde ölçemeyiz Sen 16. haftada üçlü teste gel dedi devletteki doktor. Ama ben yanılma payı yüksek olduğu için üçlü test yaptırmayı düşünmüyorum. 2 gün sonra tekrardan aynı hastaneye gideceğim çünkü yoğunluktan dolayı biraz uğraşmak istemedi gibi geldi. Kendini yine göstermezse bu sefer de özele gitmeyi düşünüyorum. Böyle bir durum yaşayıp sonra hallolan oldu mu
Esma006 Reginaphalange1 ikili tarama da ense burun kemiği ve popo baş kısmındaki aralığa bakılıyor ve kan vericeksin işlem biticek bilemedim
Papatyam_42 Ben ikili tarama yaptırmamaya karar verdim eğer bi sıkıntı varsa da aldırmayacağım için hamileliğimi psikolojik olarak kötü bi şekilde geçirmemek için zaten birşey varsa ilerki haftalarda çıkıyor
SecretaryMother Arkadaşlar ben bugün devlette yaptırdım ikili aramayı şöyle diyim doktordan doktora değişiyor sanırım doktor uygun pozisyon için epey uğraştı çünkü