Esra9999 öncelikle tabi ki doktorunuzla hep iletişim halinde olun en önemlisi onun ne diyeceği. Bir kere sakin olucaksın çok zor biliyorum yaşadım. Senin haftalarda aynı durumu yaşadım benim ikiz bir de öncesi de düşüğüm var eyvah dedim hatta doktora ikisi de mi gitti biri mi gitti diye ağlayarak girdim sonra baktık ki hanımefendilerin canı eğlence istemiş ne kanama alnım varmış ne risk doktorun bana dediği ‘3 gün bile regl gecikince nasıl kötü olunuyosa sen haftalardır regl görmüyorsun bu normal, bebek tutunmak için kendine yer arıyor bir süre istirahat ediceksin bu çok önemli dedi ve bol su içiceksin’ çok şükür 1 hafta içinde geçti ondan sonra da bir daha yaşamadım eğer sizinde kanama alanınız yoksa bundan olabilir ama ben hiç bir şey yapmadım yattım dinlendim bir süre hep istirahat ettim strese de girmemeye çalıştım. Tekrar söylüyorum doktorunla hep iletişimde ol onların müdaleleri çok önemli.