Herkese cevapları için teşekkür ederim tekrar tekrar o muayeneyi yaptırmak istemiyorum doktorum işimde çok iyi bir dr hayırlısı böyleymiş bence sezeryan olmak da kötü değildir diye düşünüyorum pazartesi sezaryen olucam inşallah dualarınızı bekliyorum 🙏🙏