Kızlar ben hiç bırsey,hissetmiyorum zaten sadece keseyi gördük bebegı haftaya bakacaz ama şu zamanlarda hiç biley hissetmemem normal mi hani midem bulanmıyor kusma gelmiyor sadece göğüslerim hassas birde arada karnımın altı kasıklarıma dogru baskı hıssedıorum başka busey yok