Betulnur54 Bir anda o kadar hızlı geçmeye başlayacak ki, şaşıracaksınız.. 37+4 beklemedeyizz kızımızı🤗
Bernalice DENIZ_55 daha belli olmadı benim tahmini nisanın ilk haftası olabilir dedi ama kesin konuşmadı
DENIZ_55 Bernalice anladim hayırlısı normalde bende bayramdan sonra olurdu ama ben çok rahatsızım bide riskli gebeligim o yüzden bayramdan önce düşünüyoruz
Mervepoyrazzz 40 haftalık normal doğum istiyorum ama hiç belirti yok sancım bile yok napabilirim. Sıcak su yaptım merdiven in çık fayda etmiyor