fairytale_ Doğum yapalı 3 ay oldu ve hala bu uygulamadan çıkamıyorum😃vakit buldukça girip yazılanları okuyorum 😂😂sizlerde oyle misinizz
Zbyd3 Bende cıkamıyprjm yıllar sonra gebe kaldım 6 haftalıgız 🥹herşeyi okuyorum soruyorum az önce Bi soru daha sordum 😅
deletedmom43191 fairytale_ bugün uykusuz keyifsiz ve moralsizim inan bugün yemek bile yiyesim yok sabah 10 da kahvaltı ettim onla duruyorum bugün çok soğuk halim var 😒😒😒 ama genel olarak ev işlerine yetismemeyi sayarsam iyiyim ya bunada elhamdülillah
fairytale_ deletedmom43191 canım yaa🥹 zamanla geciyor emin ol 40 kadar cok zorluk cektim sonrasında yavas yavas duzeldi herseyi ara ara ataklari var aglama uyumama ama geciyor emin ol🥹🥰ev islerinide bosver bebeginle zaman gecir o uyuyorkende sen dinlen uyu yemek yemegi su icmeyi aksatma emziriyorsann🥰
Bnguuu_102 fairytale_ eyvah eyvah gidiyor mu o kadar ben bebiş doğdu diyorum sonra kendiliğinden geri devam etmeye başlıyor bakalım nereye kadar gidicrz ekranda ne var senin çok merak ettim atsana 😅😅
Aylaa123 Htccndn aaa ben en son 45 e kadar gittim sonra uygulama beni attı tekrae giriş yaptım suan 22+5 im 😂😂