Rafaelli kızlar merhaba, 32haftada bebeyim ters duruyordu.. yeni kontrole gitdim doktorum artık kafa gelişi dedi, şu an 34 haftama giricem sizce yine ters dönme ihtimali varmıdır ? 2cı gebelik
aycinelizsmom Rafaelli benim kızım 38.hafta makat gelişe dönmüştü. Mecburi sezaryen oldum Bebeğin keyfi ne isterse öyle oluyor bence, sağlıkla gelsin bebiş
ibcmom Rafaelli yeri cok daraldığı icin 34 den sonra pozisyon değiştirmesi zor diyor benim dr. dua edin benimki de bas gelis dönsün 🥹
Rafaelli aycinelizsmom ay bak sen şu yaramaza😃duramıyolar hiç, Amın cnm ondan daha once ters pozisyondamıydı acaba?
aycinelizsmom Rafaelli hayır canım o haftaya kadar baş gelişti 38.hafta ters döndü mecbur sezaryen oldum ben de 🥹🤣
1boy1girlmom_ ibcmom benimde bugün 34 hafta ilk normal doğum inşallah bu da döner şuan makat geliş çok korkuyorum
ibcmom 1boy1girlmom_ son ana kadar ihtimali var ama düsükmüs sanırım. bende 30 oldum dönsün diye elimden geleni yapıyorum, ameliyat beni cok korkutuyor umarım ikimizde normal doğurabiliriz🥹
Rafaelli aycinelizsmom ilk gebelikmi sizde ? bende 2ci 32 de donmus olması mucıze gibi diyor herkes 😃ben yine ters donerse dıye korkuyorum
aycinelizsmom Rafaelli ilk gebelik evet vajinal doğumu çok istedim, perine masajı vs başlamıştım ama nasip olmadı 🤣 inşallah dönmez ama dönerse de üzülme bence, sağlıkla al kucağına inşallah 🤲🏻🌸