Findik-annesi Kızlar yenidoğan hastane çıkışı kız bebek için aldığınız takımları örnek olması açısından atar mısınız nerden aldığınızı da yazarak 🤗
m_mervee Findik-annesi düz beyaz kullanmayı düşünüyorum 4 katlı müslin battaniye aldım onla kombinledim 😂
seyma0661 Findik-annesi 1 tane 10lu takım aldım onun için bu takımı 2li Trendyoldan aldım fotoğraf çekilirken giydircem muhtemelen
Talentedmom Findik-annesi ben ayrı ayrı alıp birleştirdim 2 takımı da öyle yaptım çöm gereksiz pahalı bence
aylisinannesi Canım ben 2 takım cigitten , 1 takımda civilden aldım bunlar 5 li olanlar . Birde 10 lu isimli yaptırmak istiyorum yetermi bilmiyorum daha doğuma cok var 25. Haftadayız deneyimli anneler yazaraa sevinirim