MujganisMom canım merhaba normalde direkt tüp bebeğe yönelin derdim ama devlet aşılama tarzı aşamaları yapmadan size direkt tüp bebek yapmıyor. Yani parasını verseniz dahi yapmıyor. Önce tüm yöntemleri, tüm aşamaları denemeniz gerek. Eğer olmazsa en son aşamada tüp bebek yapıyor.
Eşinize verilen vitamin bu pahalı olan, özel vitaminlerdendir diye düşünüyorum. İnşallah kısa sürede şifa olur. Eğer 1-2 aya hamile kalmazsan aşılama tarzı üst yöntemlere geçmenizi öneririm