gizemm_ocal Kızlar bende pcos olduğu için yumurtlama sorunum var. Doktor deneme amaçlı bana günde 1 klomen içirdi adetimin 3. Güni başlattı. Takip falan da demedi adet olursan bida gel bu ay böyle deneyelim dedi. İki güne bir ilişki önerdi. Ben yinede işimi riske atmamak için ovülasyonla takip ettim. Bugün 15. Günü döngümün ama tam pik olmadı silikleşme de olmadı acaba yumurtam büyümedi mi? Yorum yapabilir misiniz çok kafam karıştı hamile kalamaz mıyım bu ay 😔😔
bkb35 gizemm_ocal ben de klomen kullandığım ay hamile kaldım. Bütün ovülasyon testlerim böyleydi. Ama ben öncesinden kendimi bildiğim için her ay 17. ya da 19.günde pik görürdüm. Öyle de olmuş. Siz gün aşırı denemeye devam edin bence.
Nasipse-6 gizemm_ocal ben de klomen kullanmıştım bu ay ve ovulasyon testlerim böyleydi asla pik olmuyordu 40. gündeyim adet olamadım hamile de değilim
gizemm_ocal bkb35 testlerinizin fotoğrafı var mı? testlerim hep böyle koyu çıkıyor ama bi pik olmadı tam o yüzden hamile kalabilme şansım kalmadı diye düşünmüştüm yorumunuz umut oldu 😔 Şansım var mı yani?
Seelliinn bkb35 merhaba doktorum banada klomen verdi ama nasıl kullnmıştınız siz ? Regl biteli 2 gün oldu ne zaman başlasam daha iyi olur
bkb35 gizemm_ocal maalesef attım şu an 3 aylık hamileyim diye 😔 tabiki şansınız var hiç umutsuzluğa kapılmayın klomen gerçekten çok güçlü bir ilaç. İnşallah hamile kalırsınız 🙏🏼🌸
gizemm_ocal orkidemm_ önceki yazdığının bildirimi gelse cevap verirdim sadece bu yazdığının bildirimi gelmiş
gizemm_ocal orkidemm_ kasıtlı olarak yapmadım neden yazmıyım görmemişimdir bak attım sana bazen bildirimler eksik geliyor ordan görmeyince yazmamışımdır
Nasipse-6 gizemm_ocal hayır sende olduğu gibi klomen verip 2 ya da 3 günde bir ilişki dedi takip ya da çatlatma yapmadı 3 tane de yumurtam vardı ama böyle olunca kalitesiz diye düşündüm
Akseec Döngünün sonuna dogru bile yumurtlama gören , gebelik elde edenler var bence ovulasyon degil de gunasiri birliktelikle devam etmelisin. Gozuyle gorunce daha garanti geliyor insana biliyorum ama cok stresli bunlari takip etmek maalesef ki😕💐
gizemm_ocal -Papatya33 2 güne bir değerlendiriyorum bugünde değerlendiririm inşallah hamilelik olur canım teşekkürler
gizemm_ocal bkb35 çok teşekkür ederim bana moral oldunuzz 🧡 pik gördünüz mi siz testte yoksa benim gibi hep böyle sadece koyu muydu
Eri bkb35 bende ilk denememi yaptım 22 mm yumurta çatlamadımı acaba regl oldum siz kaçıncı senemizde kaldınız
bkb35 gizemm_ocal rica ederim 💜 ben de hiç pik göremedim aynı sizin testleriniz gibi oldu hatta kaçırdım zamanı tam tutturamadım diye çok üzülmüştüm ama çok şükür oldu. İnşallah sizin de olur 🙏🏼 ilacın etkisi bu herhalde testleri hep pozitif gösteriyor