duyyguluu tam 5 gün var benimde 5 gündür de 5 tane test yaptım silik pozitif umutlandım kan verdim negatif çıktı. Olursa 3. Gebeliğim olucaktı bir tanesi 4. Ayda erken doğumla kaybettim. Ve 2 gebeliğin tüm belirtisini yaşıyorum kaşık ağrısı vs hepsi var ama Malesef bende kanda çıkmadı testte pozitif son postuma bakabilirsiniz