cennetmelegininannesi Yucci benim bat 5 testlerim silik pozitif tüm adet belirtilerini dibine kadar yaşıyorum kan testi yaptım negatif
Nurbl Benimde bat 14 dün pembegibi akıntı geldi adet sökülecek sandım beklemedeyim kaşık ve bel kısmında ağrım var bakalım
melikedelibas @Yucci Benim 5.hafta bitcek 6 ya giricem hala hicbir belirtim yok belirtiye odaklamayin kendinizi belirti olmadan da gebelik olur o bunyeden bunyeye degisir hayirli haberler alin insallah
Bsraakgll0 cennetmelegininannesi genelde bu yaşanıyor maalesef bende defalarca yaşadım doktorum adrte yakın dönemde yalancı pozitiflerle çok karşılaşıyoruz dedi😏
cennetmelegininannesi Yucci aynı testi öylesine komşum yaptı onda da silik çıktı beraber gittik kan verdik benim negatif onun pozitif çıktı