tazecikannee 5 martta transfer oldum 5 gün embriyo dondurulmuş bugün 5 günüm dayanamadım test yaptım bişey çıkmadı çok erken diyemi çıkmadı acaba
Asill01 tazecikannee test yapma canm kana bile 10.günden sonra geçior idrara 15. Gün geçior dogal gebelikten farklı süreç oyuzdn idrar testi kesinlikle yapmayın diolar
babycom456 tazecikannee ben 9. Günde yaptım 10. Günde beta 308di ama ona rağmen silik çıkmıstı henüz cok erken canım benım
tazecikannee S-nur1 ben ilkinde 8 günde çıkmıştı testte kasık ağrılarım olunca acaba mı diye çıkar düşündüm bişey çıkmadı
tazecikannee S-nur1 yapsan çıkar canım ilk gebeliğimde 8 günde silik çıkmıştı kanımda 127 ile öğrendim çoktan çıkmıştır senin boşuna bekliyotsun inşallah pozitif alırsınız
S-nur1 tazecikannee Testlere de güvenip çok umutlanmak istemiyorum günümü beklerim artık yarın ama testi de yapıyorum 😂😂 duramıyorum
S-nur1 tazecikannee Tatmin olmak istiyorum ama bi yandan da ya yalancı pozitiflikse diyorum koyu çıktıkça da betam inşallah güzeldir diyorum 😂karmaşık biraz
tazecikannee S-nur1 senin bu sakinliğin beni öldürüyor kız ben öğrensem akşam olmadan kan veririm ahhah🤣🤣 Tabii saygı duyuyorum hakkında hayırlısı bana var gibi geldi yalancı pozitifde çıkıyor bilemiyor insan