Selam kızlar, bugün beneğimin hareketleri yok denecek kadar az. Ben karnıma baskı yapmasam hareket etmiyor gibi bir şey. geç uyandım ve çok açtım uyandığımda. Bi şeyler yedim ama yine aynı. Tatlı yedim azcık hareketlendi durdu. 38+3üm endişelenmeli miyim? Kordon dolanması vs olabilir mi, böyle bir şey yaşayan var mı?