Kızlar 33+4’ten selam 3 4 haftadır geçmeyen bir ayak tabanında kaşıntım var. Karın çevremde de vardı ama o hafifledi ama ayaklarım özellikle akşamları yatmadan önce kaşınmaya başlıyor ve uykumu çok bölüyor. Doktorum takviyeleri kesti, sadece hamileliğim başımdan beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. bir sürede yediğim içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum ama yine de devam ediyor. Sabahları ayağımı yere bastığımda da ayak tabanımda bir ağrı oluyor Sanki saatlerce topuklu ayakkabı ile ayakta kalmışım gibi. Bu belirtileri yaşayanlar var mı doktorlarınızın tavsiyeleri neler oldu?