Gammz ben ilk gebelıkte 9kg aldım o sekılde doğuma girdim 20 gunde 10kılo verdım😇
Suan 2. Gebelık 6 kılo aldım muhtemelen 7kg ıle doguma gırerım 3 haftam kaldı onu da aynı zamnda gıdecegını dusunuyorum 😇
Ama tabı dogum sonrası dengelı ve duzgun beslenmek lazım süt olsun dıye herseyı yıyen ınsanlar var boyle degılde dırekt süt yapan seylere odaklanmak bol su içmek cok etkılı🌸