Papatyam2608 Kızlar gebelikte tansiyon kaç olursa sıkıntı zaten gebelik şekerim var bugün hafif başım ağrıdı 14 6 çıktı sokra 5 dk sonra 12 5 çıktı hangisi doğru ki şimdi tekrar ölçtüm yine 12 5 çıktı nasıl sizce