Asu_moi şahsen dört dörtluk dikkat edıyorum dersem yalan olur fakat kısmi olarak söyleyeyım sabahları bır tabak hazırlıyorum haşlanmıs yumurta bol kaşar peynırı , beyaz peynır, domates, 2-3 zeytın canım tatlı bır sey ısterse kucuk bır parca helva ve bırz ekmek seklınde daha sonra bırkac saat gecınce hafıf aclık olursa karısık kuruyemıs yıyorum yine aclık hıssetmeden bır kase içinde karısık meyve salatası yapıyorum muz kivi avokado hergun kesın ama bazen elma veya armut ekledıgım oluyor. Aksam bir gun bakliyat bır gun et bır gun tavuk seklınde ılerlıyorum hergun ev yogurdu yemeye calısıyorum arada kacamaklar da yapıyorum tatlı yeme konusunda 😇 Gun ıcınde canım ısterse sütle yapılmıs kahve ıcıyorum Suan aklıma gelen seyler bunlar ♥️ gece falan karnım cok acıkırsa veyahutta mıde yanması hıssedersem kucuk kase yogurt yıyorum 🌸