Duruu3 Antibiyotik fitil travazol şase banamaiisn demedi yaa deliricemmmm kasintidan yanmadan özel bölgem de var bu Allah aşkına bir çözümü varmiii
efeduru Duruu3 çözümü ancak bebek doğduktan sonra geçiyor canım bende ilk hamileligim de çok çektim doğdu kurtuldum pamuklu iç çamaşırı giydim sürekli değiştirdim yinede fayda etmedi 🥲
turkan403 Duruu3 gecmiş olsun canım suya atılan ilac veriyolar gebe oldun icin ben dogum yaptım yine gecmedi nioli yağı kullanıyorum oda biraz olsun iyi geliyo idrar yolu enfeksiyon mu seninki
KumpirsMom Duruu3 ya garip gelecek ama biraz buz tutun 🤣 bide çamaşırsız hava almasını sağlayın yatağa uzanıp bacaklarınızı açın yani 🫣 çamaşırlarınızı ütüleyin ve mutlaka beyaz giyin benim öyle geçmişti Rabbim yardımcınız olsun
Serap5561 Duruu3 valla doktor benim genital bölgeyi temizledi mecbur çatala çıktım ama temizledikten sonra ne kaşıntı kaldı ne enfeksiyon doktora danışabilirsiniz batikon ve su gibi bişeyle temizledi orayı ondan sonra rahatladım
Devran Soğan haşlanmış ımmm mis çok severim fırında sarımsak soğan zaten antibiyotik gaz yapar ama etkilidir
ay_naber_ayol Enfeksiyon bende de var ve antibiyotikle geçmedi aynı şekilde, bir arkadaşıma doktoru günlük pedine her gün 1 damla nioli yağı damlat geçince bırak demiş şimdi ben de yapıyorum biraz rahatladım
Devran Duruu3 suyunu içersin haşlama yaparsan mesela fırına kanat attın patates soğan sarımsak onları yersin soğan sarımsak genel anlamda antibiyotik ve soğan özellikle kadınsal hastalıklara enfeksyonlara çok iyi gelir
Seyma_yldzz Travazol kullan canım anında geçiriyor eczaneden alabilirsin sonra sağlık ocağındanda yazdırabilirsin. Ben doktoruma sormuştum kullanmak için kullanabilirsin demişti.
Duruu3 turkan403 saol bebeğim idarar yapsrken yanma yok rahat yapıyorum benimki bence mantar vajinalde kaşıntı yanma var çünkü ben böyle bişey gormedim hayat kalitem düştü resmen 😔
turkan403 Duruu3 pamuklu çamaşır kullan ütüle hata hicbiri olmasa camşırını makinaya atma toz kullanma sıvı deterjan kullan cnkü mantar bazen öyle tekrarlıyomuş
Duruu3 KumpirsMom Allah razı olsun inşallah canım tamam öyle yapacam zaten yuruken bile adımlarım baya açık yuruyorum malesef🙁
agustosboceklerim2 Serap5561 idrar yolu enfeksiyonu muydu bende de var bu dert ama benim belime vuruyor içten ağrı yapıyor yanma falan olmuyor bende doktor hap yazmıştı ama kullandım bugün bitti ama devam ediyor
Duruu3 Serap5561 Allah Allah ilk defa böyle bir şey duydum nasıl oluyormuş o öyle ben idrar yaparken bir sıkıntı yok benim özel bölgem yanıyor kaşıma var ben bir sorayım o zaman