Kbr-cnbrc Merhaba hanımlar. e bebek de yenidoğan 50 cm , 3 ay 62 cm şeklinde yazıyor yenidoğan kaç takım alınmalı? çok giydiremezsin yenidoğan alma diyorlar sizlerinde fikrini almak istedim🌸
ikiz_annesi1 Kbr-cnbrc ben yenidogan hiç almadım çünkü en fazlab1 ay sonra hiç olmuyo 0-3 olarak başladım 3-6 aldim birkaç adet ama zıbın resmen stokladim ondan da aynı şekilde 0-3 3-6
Edafmo Kbr-cnbrc yenidoğan az almak mantıklı ama hiç almamak da olmaz bence. Ben ilk bebeğimde gayet giydirdim yenidoğanları 3aylar çok bol geliyordu. 3 takım 2 tulum yeter bence. Ben şimdiki hamileliğimde öyle aldım
birkizanneesi Kbr-cnbrc yenidoğanım yok 3 6 9 olarak var. 3 ay 0 - 3ay giydiriyorsun ama yenidoğanım 1 hafta 15 gün giydirirsin çoğunu da giydiremeden kalır. Bence 3 6 9 olarak al canım
Burcak61 Kbr-cnbrc büyük alın herşeyi başlangıç için 0-3 sonrasını 6.-9 bile alabilirsiniz çok hızlı büyüyorlar
Kbr-cnbrc @ikiz_annesi1 e bebekde hiç 0-3 ay şeklinde yazan yokdu dediğim gibi yenidoğan yazıyo 3 ay yazıyo 6 ay yazıyor bilginiz var mı peki?
ikiz_annesi1 Kbr-cnbrc e bende 2 3 hafta önce kadar gittim birkaç parça bisey aldim 3 aldim Doğduğu zaman giymesi için bnce ideal boyutta sizde 3 alabilirsiniz
Kbr-cnbrc @Edafmo dün gittim 2 takım aldım yenidoğan 2 takımda 3 ay aldım sonradan pişman oldum yenidoğan aldığıma ama giydirmişsiniz rahatladım açıkçası :)
Edafmo Kbr-cnbrc ben giydirdim ya, çünkü şöyle oluyor emerken çok akıyor ilk zamanlar hem sizin hem bebeğin acemiliği, sonra kakaları çok sıvı olduğu için taşma durumu da çok yaşanıyor o yüzden sık sık değiştiriliyor
Elifimsib Kbr-cnbrc aslında çok giydirip giydirmeme durumu bebeğin doğduğu zamanki kilosuna boyuna göre değişiyor. Ablam iki ay önce doğum yaptı bebiş 3kg 49cm doğdu hastaneden çıkarken biraz kilo veriyorlar zaten 2800 olarak çıktı hastaneden. İlk doğduğu zaman yeni doğan kıyafetlerinin içinde küçücük kalıyordu. Neredeyse hala yenidoğan kıyafetlerinden giydirdikleri var bazıları küçük geliyor bazıları hala oluyor onları da artık giydiremem ama rahat 1.5 ay giydi yenidoğanları dedi. Bi de çok sık kıyafet değiştiriyoruz bezi değişiminde vs özellikle zıbınlar çok kirleniyor dedi. Ben de 8 tane zıbın aldım yeni doğan için 4 tanede yenidoğan takımlarından aldım şimdilik gerekli olursa sonra da çıkar alırım diye düşünüyorum. Onun dışında kalanları 0-3 ay yazanlardan aldım 0-3 aylar 62 cm hep sanırım
Kbr-cnbrc @Elifimsib evet zıbın çok lazım oluyormuş bende aldım biraz daha alsam iyi olucak çok çabuk büyüyolar gerçekten ya bebekten bebeğe de değişiyor haklısınız 🌸