Kızlar kimyasal geçirenler testlerinizdeki koyuluk nasıldı kaçıncı yumurtlamanın kaçıncı günü test yaptınız benim bugün yumurtlqmanın üzerinden 16 gün geçti testlerim aşırı silik çıkıyo 12-13 regl günüm bu kadar silik çıkması normalmi kimyasaldamı böyle oluyo acaba birini dün birini bugün yaptım 
