Merhaba bebeğim dogum pozisyonu almıştı fakat son hafta 40.haftada ters dönmüş şu an makat geliş duruyor aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu doktorumuz 2.cocuk olduğu için normal doğurabilirsin dedi ama ters bebek beni korkutuyor ya kalça çıkığı olursa omzu çıkarsa vb gibi sonuçta tehlikeli bir durum ve hiçte sancım yok suni sancı ile denenecek muhtemelen.ama çok kararsızım sonuçta bu kadar sancıyı çekip normal doguramayıp sezeryana alınmakta var.böyşe bir durum yaşayan oldu mu nasıl bir yol izlediniz