Kızlar 10 gündür tansiyon takibi yapıyorum bu aralar daha yüksek çıkmaya başladı son 1 haftadır İlaç alıyorum. Doktoruma sormayı unuttum ama günde 1 fincan Türk kahvesi sıkıntı oluşturur mu? Tansiyon yüksekliğine sebep olur mu acaba 🤔 Çay tüketmiyorum zaten bir kahvem var 😅 bu durumu yaşayanınız ve doktorunuzun içmeyin diye bir uyarısı oldu mu?