slnalknt Saat 09.55’te kızım dünyaya geldi, biraz ağrım var ama iyiyim çok şükür darısı bekleyenlerin başına daha iyi olunca hikayemi paylaşacağım inşallah dua edin çabuk toparlanayım🥰