sendekimsinnn Birini dün birini bugün yaptım hiç koyulaşma olmamış gibi normalmi böyle olması bugün çatlamanın 15. Günü neden böyle olmuş olabilir
Heycanlianne_41 sendekimsinnn daha çokkkk yeni belliki gölge olarak var Rabbim en güzel şekilde kolaylıkla nasip eder inşallah istersen kan ver hemen netleştir☺️
cennetmelegininannesi sendekimsinnn testinde pozitiftik var benim eğer olsaydı2. Gebeliğim olacaktı tüm gebelik belirtilerini ilkte yaşadığım gibi yaşıyorum benim görseller son postumda mevcut benimde çok belirgin adetime 5 gün var gün geçtikçe koyu renk çıktı ama kan verdim negatif
sendekimsinnn Betbet12 evet canım birkaç dakika içinde çıktı ama dünden bu yana hiç koyulaşmamış bugğn çatlamanın 15. Günü
sendekimsinnn tahamommy ama çatlamanın üzerinden 15 gün geçmiş daha koyu olması gerekmezmiydi diğer hamileleğimde 14.gün T ve C çizgisi aynı renkteydi resmen
tahamommy sendekimsinnn hiç stres yapma kan ver bi an önce 2. Verme şansın olursa 2 gün sonra yine verip takip yapabilirsin yada testlerle iki günde bir yap
sendekimsinnn Deletedmom_808 yurtdışınsayım herhangi bi erken gebelik testi ama şimdiye kadar hiç yanlış sonuç vermedi
Egemom07 sendekimsinnn tatlım reglin kaç gün geçti henüz geçmediyse de çok normal geç döllenmede olabilir 1 hafta sonra yap koyulaşır yarın yapsan yine hafif olur.
tahamommy sendekimsinnn malesef canım bi bilgim yok ama öyle bi şüphen varsa 1 hafta kadar bekle sonra kana git
Betbet12 sendekimsinnn yeni gebelikte silik çıkıyor zaten varla yok arası endişelenme bide test durdukça koyulaşmaz ki yani benimki koyulaşmadı bende aşırı silik çizgide öğrendim
sendekimsinnn Egemom07 eski döngüme göre regl günüm ben düşükten sonra döngüm 35 e çıktı ama yumurtlamam erken oluyo bugün yumurtlamanın 16.günü bana normal gelmedi bu kadar silik olması