LadyOfTheScribes Merhaba kızlar, ben geçen hafta test yaptım pozitif çıktı. Sabah da kan verdim beta 262 çıktı. Normal midir? Bir de doktor randevusunu ne zamana almalıyım, hemen gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim? Şimdiden herkeslere teşekkürler 🤩
Eftelya_54 LadyOfTheScribes betanız 2 günde bir 2 katı artış olması lazım Sayının önemi yok Artış varsa iyiyye haberdir 🤗 6. 7. Haftalarına denk geldiğinde kontrole gitmen daha iyi olur bende , Ben 6. Haftamda gittiğimde keseyi görmüştü doktor
1ErkekkkAnnesi LadyOfTheScribes 2 gün sonra yine kan ver artışına bak canım benimde 4+6 6. Haftamda gidicem şuan gitsemde belli olmaz
ozlem6060 Hayırlı olsun inşallah 2000 i geçtikten sonra doktora giderseniz keseyi görürsünüz bende öyle olmuştu doktor 2000 i geçsin gel dedi
LadyOfTheScribes Çok sağolun arkadaşlar, tahlil yaptırdığım doktor aynısını söyledi az evvel gittim :) perşembe tekrardan gidip kan vericem. 😌😌
Burcak61 LadyOfTheScribes bende bugün tam 4+4 5 martta de 48.7 idi cuma günü 193. 4 dü sağlık ocağı bana çarşamba günü gel tekrar kan vermeye dedi doktor randevusunu da ayın 21 ine aldım
LadyOfTheScribes Burcak61 aa baya aynıyız, hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun. Ben de 21ine almayı düşünüyorum doktor randevusunu 😌
LadyOfTheScribes Maalesef beta değerim bugün 131 çıktı. Haftasonuna doğru kanaman başlayabilir dedi doktor :(:(