Sevgili ve güzel anne adaylarım benim geçen ay düzensiz beslendiğimden adetim bir hafta erken oldu ve düzensiz oldu tam olmadı bu ay da o yüzden bir hafta geriye gidersek 18′i adetin ilk günü ve çok ümitliyim bu aydan elimizden geleni yapmaya çalıştık. Rabbim inşallah hayırlısıyla bize de bu ay nasip eder ve bende mutluluğumu sizinle paylaşmak isterim. Sizlerde durumlar nedir? 💐🥲