betulyildizz 26 haftalık hamileyim üç hafta kadar geride çıktı böyle olan var mu nasıl yakaladı haftasını
Mrrrrrv betulyildizz benimde 2 hafta gerilik var 37.haftadayım 26 da başlamıştı gerilik kapanmadı maalesef düzenli kilo alıyorsa sıkıntı yok dedi Dr
Eceeeeemmm betulyildizz 36 haftalık hamileyim 1 buçuk hafta geriden geliyor hem karın çevresi hem bacak boyu korkutma kendini bende çok endişeliyim ama ne yapsam ne yesem olmadı açık kapanmıyor
busrademirerol betulyildizz benım de 32 de başladı suan 3200 oldu kilosu 39 dayız Bebek iyiyse yağacak bir şey yol korkutmayın kendinizi oluyormuş böyle pazartesi nasipse sezeryan ile doğumumuz olacak 39+1 de
betulyildizz Mrrrrrv yani aslında 21 haftalık da detaylı ultrasona girdim bir sorun yoktu ama bu hafta da ortaya çıktı kilosu da 681 çikti az gibi
betulyildizz busrademirerol evet sürekli hareketlerini gözlemliyorum pazartesi günü de gidicem ama doktor 37 veya 36da alınması lazım dedi
Nur124 betulyildizz sağlıkla kucağınıza alırsınız insAllah ilk kacinci haftada başladı gerilik birde tansiyonunuz kaç cikiyor genelde ?
betulyildizz Nur124 amin Allâh razı olsun 26. Haftada çikti tansiyon genelde 12 13 çikiyor sizin de mi gerilik var