Ne sancı var düzenli ne nişan geldi ne başka bisey doktora gittim 39+6 dayım, adam bile artık doğur diyor çarşamba triyajdan gel ben yokum dedi. Bu hafta doğurman lazım diyor ama yok gelmiyo, eve geldim doktordan afedersiniz ishalim ve iç camasrıısmda sadece sarı akıntı olduğunu gördüm sancısı birden başlayan varmı