babygirl02 Auri dediğiniz şeyleri yiyorum aslında yaz olsa her akşam yürüyüşe çıkarım şimdi yemek yiyoruz oturuyoruz biraz da o yüzden kilo alıyoruz aslında yediklerime dikkat ediyorum ama şimdi daha çok dikkat etmem gerekecek Nisan’da aşılamam olacak bakalım