Hanımlar merhaba karın agrısı şikayetiyle gittim nst ye bağlandım sanı cıkmadı başı yukarıda hala zaten sezeryandı benim ilk gebelikten kaynaklı ama rahim agzım kısalmış erken doğum riski varmış cok az bişey tutuyor dedi Progestan ve iğne verdi bugun oldum ilk iğneyi. Yarın bidaha iğne olucam sıkı takipte olucaz dedi. Yaşayan tecrübeli anneler güzel haberlerinizi bekliyorum