Benim 17 haftam da başıma böyle birşey geldi çocukluğumda ağır bronşit ve astım hastalıkları ile başım dertteydi gebeliğimde bu tekrar etti. Doktorum bir sprey verdi. Balgamıma baktılar tahlil yaptılar enfeksiyon yüksek çıkmadı. Ondan dolayı ilaç vermedi. 1 hafta boyunca dinlenip kendimi zor toparladım öğretmen olduğum için okulda maske ile gezdim. Bu konuda size önerim bütün gerekli tahlilleri yapın tek doktor ile yetinmeyin . Allah acil şifalar versin 🙏🏻