Yavuzzynpmhra Kızlar çam sakuraya gittiğimde 6+5 beklerken; 7+4 çıkmıştı. Dün gittiğimde 9+1 olması gerekirken 9+2 çıktı. Bu dr um ölçümüyle mi alakalı oluyor? Cihaz aynı cihaz. Oda aynı odaydı. Kafam karıştı
Basakparlar Yavuzzynpmhra önde gidebilir bu erken döllenme olabilir veya şekeriniz varsa olabilir benim 1 hafta önde gidiyor şekerim var ama erken döllenme diye düşünüyorum
269522 Yavuzzynpmhra 9+1 ken 9+2 çıkması çok da birşey ifade etmiyor aslında normal haftasında gözüküyor bebek ölçümle alakalı olabilir :)