Herkese merhaba. 26. Haftadayim ve bebeğimin hareketini oldukça hissediyorum. Karnımda bir sertleşme, toplanma vs olmuyor ama 2 gündür bir şey almak için eğildiğimde, ev süpürdüğümde vajinamda ağrı hissediyorum. Egilirken squat pozisyonunda bacaklarımı açarak egiliyorum gerektiğinde. Bu ağrı bir erken doğuma yol açabilir mi, hareket etmemek mi gerek yoksa normal mi bilen var mıdır arkadaşlar?