Kızlar selam. Bi kaç başlık daha atmıştım öncesinde bugünkü konum farklı. Çok şiddetli bacak ağrım başladı bir de sabah baya bi akıntı gelmiş süt beyaz renginde sonra kesildi. Bat 15. Arada dağ yumurtalığıma batma gibi sancılar girip çıkıyor. Daha erken diye test yapamıyorum ama regl ağrısı mı gebelik mi bilemedim. Ağrım cok olduğu için doktora gitmek istiyorum ya baska bişey varsa diye ama bi yandan gebeysem eğer ne röntgene ne emara girebilcem. O yüzden elim kolum bağlı napıcağımı bilemedim