cansulina1405 Şuan nst odasındayım sancım hep 20lerde çıkardı şuan 77-117 arası gidip geliyor 38+1 haftalığım. 2 gün sonra sezaryen olacağım. Bu aralıklarda çıkan var mı hiç sancı hissetmiyorum çünkü
CanH2O Ben de burda bekleyeyim 39. Hafta aynı seninki gibi ama normal bekliyoruz gelesi yok bebişimin doktor yeterli değil demişti bugün yine kontrol var nst çekilecek artık doğurmak istiyoruuuum